W końcu wiosna: zakwitły krokusy i nowa edycja konferencji I love Marketing & Technology

redakcja ASZdziennik.pl
24 marca 2025, 11:44 • 1 minuta czytania
W dniach 8–10 kwietnia Warszawa ponownie stanie się centrum wiedzy i inspiracji dla wszystkich dzieci koleżanki twojej starej: marketerów, przedsiębiorców i pasjonatów marketingu. 19. edycja największej konferencji branżowej w Polsce powraca w odświeżonej wersji, która nie tylko będzie najbardziej obszerną z dotychczasowych, ale także ma zadowolić nawet tych najbardziej wymagających.
Fot. CANVA, materiały partnera
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Wydarzenie zgromadzi około 2000 uczestników, dzięki czemu każdy obecny może poczuć się jak człowiek w filmie o ludziach sukcesu. W ciągu trzech dni konferencji będzie można wybierać spośród aż siedmiu ścieżek tematycznych. Bogaty program prelekcji został podzielony na rekordową liczbę wystąpień.

W agendzie znalazły się znane i lubiane klasyki, takie jak I ❤ AI, I ❤ marketing i  I ❤ social media, ale nie zabrakło też miejsca na powiew świeżości. Dla bardziej zaawansowanych marketerów odbędą się ścieżki PRO, czyli nowość w programie wydarzenia. Ze względu na ich poziom ekspercki, prezentacje zostaną wydłużone do 40 minut, a zadaniem prelegentów będzie kompleksowe podejście do realizowanego tematu, czyli analiza problemu, jak i przedstawienie jego rozwiązania. 

A jeśli toniesz w deadline’ach i uda ci się wyszarpać tylko trochę czasu, to dobra wiadomość dla tych najbardziej zabieganych jest taka, że uczestnicy mają do wyboru bilety pojedyncze, które uprawniają ich do uczestnictwa w danej ścieżce tematycznej. Dla tych, którzy lubią poświęcać czas na rozwój, obowiązują pakiety, w ramach których mogą wybrać się na kilka dni konferencji.

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie wydarzenia.

To jest ASZdziennik. Materiał powstał we współpracy ze Sprawnym Marketingiem.