Nowe logo KFC. Sieć uczciła swojego najlepszego klienta

ASZdziennik
Na naszych oczach pisze się historia marketingu - tak rebranding KFC ocenili eksperci ds. wizerunku. Międzynarodowa sieć zmieniła swoje globalne logo na cześć najlepszego klienta swoich barów. To pan Janusz - 78-latek z Polski, który obiecał, że będzie jadał tam codziennie.
Fot. 123rf.com
Przypomnijmy: 78-letni pan Janusz złożył niedawno uroczystą przysięgę wierności daniom fast food. Obiecał, że przez najbliższy miesiąc będzie jadł tylko takie posiłki. Zrobił to zajadając chrupiące skrzydełka kurczaka z sieci KFC.

Gdy tylko prezes zarządu KFC Tony Lowings dowiedział się o panu Januszu z Polski, postanowił mu podziękować. I zrobił to w bardzo wzruszający sposób.]

Ogłosił, że sympatrycznego pana z muszką zastąpi pan z muszką.

- Dziś nikt już nie pamięta kim był Colonel Harland Sanders - ogłosił Lowings w nagraniu zamieszczonym na swoim Facebooku. - Dlatego odświeżamy wizerunek sieci i i wprowadzamy do oficjalnej komunikacji brand hero, który jest autorytetem dla rzeszy 12-latków z Europy. Również marka McDonald's usłyszała o nietypowej kampanii i planowała odświeżenie wizerunku swojej marki w oczach najmłodszych klientów. Okazało się jednak, że w oficjalnej komunikacji obok Ronalda McDonalda nie ma już miejsca dla drugiego klauna.


To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.