Nowe logo KFC. Sieć uczciła swojego najlepszego klienta
Na naszych oczach pisze się historia marketingu - tak rebranding KFC ocenili eksperci ds. wizerunku. Międzynarodowa sieć zmieniła swoje globalne logo na cześć najlepszego klienta swoich barów. To pan Janusz - 78-latek z Polski, który obiecał, że będzie jadał tam codziennie.
Gdy tylko prezes zarządu KFC Tony Lowings dowiedział się o panu Januszu z Polski, postanowił mu podziękować. I zrobił to w bardzo wzruszający sposób.]
Ogłosił, że sympatrycznego pana z muszką zastąpi pan z muszką.
- Dziś nikt już nie pamięta kim był Colonel Harland Sanders - ogłosił Lowings w nagraniu zamieszczonym na swoim Facebooku. - Dlatego odświeżamy wizerunek sieci i i wprowadzamy do oficjalnej komunikacji brand hero, który jest autorytetem dla rzeszy 12-latków z Europy.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.