Wyciekły informacje o GTA VI. Skończenie fabuły zajmie 100 godzin pracy w Rockstarze tygodniowo

Łukasz Jadaś
Od 70 do 120 godzin pracy tygodniowo zajmie ukończenie głównego wątku w grze Grand Theft Auto VI, najnowszej odsłonie najbardziej dochodowej serii gier wszech czasów - potwierdził na forum serwisu Glasdoor jeden z pracowników Rockstar North.
Fot. 123rf.com
– Rada Nadzorcza ustaliła, że obszar gry będzie trzy razy większy od tego z Red Dead Redemption 2, domknęła wszystkie 18 rozdziałów scenariusza i ustaliła, że wersja beta ma być gotowa w roku podatkowym 2021 - zdradził anonimowo jeden z programistów pracujących nad GTA VI.

Oznacza to, że w celu przebudowy silników Rage i Euphoria, dopracowania detali Los Santos, San Andreas, Vice City i całego stanu Chihuahua w Meksyku, do którego gracz przerzucony zostanie na 2 godziny w połowie głównego wątku, oraz w celu dopięcia założeń biznesowych braci Houser, potrzebne będzie miedzy 70 a 120 godzin pracy przez główny zespół i ok. 80 godzin tygodniowo przez podwykonawców.


– Rockstar stawia w GTA VI na całkowicie otwarty świat – zdradza jeden z grafików. – By ukończyć podstawowe misje fabularne i zaprojektować świat, będziemy mogli pracować nawet w soboty, niedzielę i na zwolnieniach chorobowych.

Prezes ustalił, że RDR2 podniósł poprzeczkę i GTA VI nie może być gorsze.

– Gracze będą musieli myć, serwisować i odkurzać swoje auta, by poprawić relacje z silnikiem i zapewnić mu wyższe osiągi, w każdą sobotę będą robić zakupy dla całej swojej rodziny na tydzień, chorować na przeziębienia lub grypy żołądkowe i stać w kolejce do lekarzy (pakiet prywatnej opieki medycznej dostępny dla wszystkich, którzy złożą preorder) –czytamy na forum Glassdoor.

Na ukończenie misji pobocznych i dopieszczenie detali pracownicy będą potrzebować dodatkowe 40 godzin tygodniowo. Efekty ich pracy większość graczy dostrzeże w filmie "TOP 100 detali w GTA VI które na pewno przegapiliście" na YouTubie.

To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.