Poczta Polska bankrutuje. Na nową reklamę wydała ostatnie 5 zł [WIDEO]

ASZdziennik
Czas żegnać się z prasą sakralną i Przepisami Siostry Anastazji. Wszystko wskazuje na to, że Poczta Polska już wkrótce złoży wniosek o upadłość. Na swój najnowszy, zapierający dech w piersiach sport reklamowy, wydała swoje ostatnie 5 zł z budżetu na 2019 rok.
Fot. YouTube/Poczta Polska
Kontrowersyjne nagranie właśnie wyciekło do internetu. Oto 30 sekund, które pogrążyło Pocztę Polską.



Szacunkowy koszt produkcji nagrania to ok. 5,9 zł, czyli równowartość jednego poleconego.

- To cena, jaką zawołał pan Krzysztof - leśniczy spod Ełku, za przypilnowanie roweru, podczas gdy ekipa filmowa rejestrowała mazurską łąkę - twierdzi kamerzysta i jedyny świadek nagrania.

Jak dowiaduje się ASZdziennik, była to kropla, która przelała czarę ze słodyczami, grami, zabawkami, książkami i upominkami.


Eksperci zwracają jednak uwagę, że Poczcie Polskiej za łabędzi śpiew należy się też szacunek.

Bo w końcu wypuściła na rynek coś gorszego od awizo.

To jest ASZdziennik, ale spot Poczty Polskiej nie został zmyślony.