Jest tak gorąco, że potrzebne są napoje chłodzące dla napojów chłodzących
– Jedyne ciepłe środowisko, w których zimne napoje czują się komfortowo, to plaża nad Wisłą – oznajmił naukowiec z Uniwersytetu im. Dobrej Zabawy po szczegółowych obserwacjach schodków i plaży w Warszawie. – To naturalne środowisko, w którym występują prawdziwe napoje chłodzące dla napojów chłodzących. Dodatkowo, można się tam przejechać nową, dmuchaną linią metra, która z naukowego punktu widzenia odbiera nudę życia i prowadzi w nurt dobrej zabawy.
Wiślane szeptuchy zdradzają nam, że wspomniany przez naukowca środek komunikacji to sposób, by dostać się tam, gdzie spędzają czas wszyscy wychillowani Warszawiacy – na Festiwal Odpoczywanka by Coca-Cola.
https://www.instagram.com/reel/C-ccYdcgl3X/– Może materace z napojami nie są tak szybkie jak M1, ale są zdecydowanie bardziej dopasowane do moich potrzeb. Coca-Cola jest jak ja. Lubi odpoczywanko – zauważa mieszkanka Żoliborza, Anita.
Jako redakcja ASZdziennika wybraliśmy się na eksplorację miejsca zdarzenia i trafiliśmy na wspomniany Festiwal Odpoczywanka. Okazuje się, że to właśnie te dmuchane materace wyposażają napoje chłodzące w swoje napoje chłodzące. Suną po Wiśle niczym kolorowe żaglowce i doskonale wpasowują się w lokalny koloryt, towarzysząc ludziom spragnionym puszek Coca-Cola.
– To bardzo ważne, by dbać o swoje puszki, bo to właśnie one gwarantują nam pogrążenie w chillu. Niewiele mówi się o tym, jak ważne dla puszki jest przebywanie w lodówce – zauważa uczestnik festiwalu, Marek. – To podstawa dbania o napojowy dobrostan.
Jak podkreśla, tylko własne napoje chłodzące dla napojów chłodzących są w stanie przynieść ukojenie w obliczu skwaru, upału, gorąca. Ich misją jest sprawienie, by tegoroczne lato było tym najlepszym. Dla wszystkich, bez wyjątków.
– Nie każda Coca-Cola ma tyle szczęścia, by wylądować na własnej półce w prywatnej lodówce – zauważa ze zgrozą Marek, dla którego los napojów chłodzących nie jest obojętny. Dlatego urwał się z pracy 5 godzin wcześniej i celebruje odpoczywanko nad Wisełką.
To jest ASZdziennik. Materiał powstał we współpracy z Coca-Colą. Wideo to fejk, ale Coca-Cola naprawdę stawia na odpoczywanko. Między innymi dzięki loterii, na której można wygrać super nagrody dla siebie i swoich napojów chłodzących.