Dramat social media managerki. PWN wybrał młodzieżowe słowa roku, wszystkie posty musi pisać od nowa

ASZdziennik
Nie tak miał wyglądać wieczór 23-letniej Pauliny z Warszawy. Zrozpaczona kobieta padła ofiarą Wydawnictwa Naukowego PWN, które wybrało młodzieżowe słowa 2019 roku. Wszystkie posty musi napisać od nowa, z użyciem słów "jesieniara", "alternatywka" i "eluwina".
Fot. 123rf.com
Sytuacji nie ułatwia fakt, że obsługuje m.in. fanjpedże pizzerii, sklepu sportowego, meblarni i producenta dużego AGD.

– Dostałam maila z adnotacją PILNE, że wszystkie posty na grudzień trzeba napisać od nowa, a całą kampanię bożonarodzeniową kasujemy – poinformowała nas Paulina. – Wszystko przez to, że nasi klienci chcą być młodzieżowi.

Szef Pauliny zdecydował, że wszystkie posty powinny angażować zarówno jesieniary, jak i i alternatywki. Marki chcą uniknąć kryzysu wywołanego pominięciem swoich nowych ważnych grup docelowych.

"Eluwina! Czy nasza drabina teleskopowa przegubowa to jesieniara, czy alternatywka? Jak sądzicie?" – pyta Paulina, bo obsługuje social media marketu budowlanego.


"Zapraszamy każdą jesieniarę i alternatywkę do naszych kawiarni! Na hasło "eluwina" ciasteczko gratis" - pisze na fanpejdżu kawiarni.

"Eluwina jesieniary, jakie lodóweczki do zabudowy polecacie dla typowych alternatywek?" - kombinuje Paulina w poście dla marki elektromarketów.

"Poznajcie Paulinę! To ona obsługuje naszego Facebooka i odpowiada na każde wasze "eluwina!". Jest typową jesieniarą, ale ma w sobie coś z alternatywki!" – pisze wreszcie ocieplający wizerunek firmy post na agencyjnym fanpejdżu, po którym nie będzie mogła spojrzeć w lustro do poniedziałku.

I pociesza się tylko, że nie musiała nazwać się dzbanem, jak rok temu.

To jest ASZdziennik, ale to chyba prawda.