Polska Fundacja Narodowa oficjalnym sponsorem drugiej edycji Fyre Festival
Wykorzystując siłę i energię spółek skarbu państwa, Polska Fundacja nadal poprawia wizerunek Polski na świecie. O kolejnym PR-owym sukcesie PFN poinformował minister kultury Piotr Gliński. PFN w 2020 roku będzie tytularnym sponsorem drugiej edycji Fyre Fesitvalu na Bahamach.
Do sprawy odniósł się dziś minister kultury, który w ostrych słowach skrytykował artykuł portalu i zdementował doniesienia, jakoby pieniądze PFN były "wyrzucone w błoto"
– Nie będę już mówił, kto jest właścicielem tego medium - powiedział w radiowej Trójce Piotr Gliński. – Ma interes w tym, żeby podważać sensowność działań polskiego państwa – podkreślił.
Jak bowiem wyjaśnił minister, PFN może mówić o wielkim międzynarodowym sukcesie. Dzięki współpracy z PR-owcami z USA, od 2020 roku fundacja obejmie patronat nad drugą edycją Fyre Festivalu na Bahamach, który przyciągnie dziesiątki tysięcy influencerów z całego świata.
PFN potwierdza, że udział w imprezie zapowiedziały już znane na całym świecie supermodelki, m.in. Kendall Jenner, Bella Hadid i Emily Ratajkowski. Informacje o pofestiwalowym filmie produkcji Netflixa nie są jeszcze potwierdzone.
– Na Instagramie będą dzielić się zdjęciami z imprezy, na której oprócz międzynarodowych gwiazd popu i rapu obecne będą wykwintne polskie przysmaki, takie jak żur, staropolska gęsina i kotlety schabowe – wytłumaczył minister kultury. – Posiadacze pakietów VIP będą mogli zamieszkać w chatach wypożyczonych od Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku.
Na wyspę dowiezie festiwalowiczów z Miami jacht "I Love Poland", który do tego czasu ma być gotowy do użytku.
Organizator zapewnia, że zabookował już koncerty Blink 182, Major Lazer, Disclosure i Migos. PFN będzie odpowiedzialny za zapełnienie slotów headlinerskich.
Rozmowy z Rafałem Brzozowskim trwają.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.