Nienawidzisz dzieci? Wyślij je na obóz, gdzie youtuberzy i instagramerzy nauczą je być sławnym

ASZdziennik
Szukasz prezentu dla dzieci w wieku 11-18 lat, których nie lubisz i masz na zbyciu 2 tysiące? Nie szukaj dalej. Wyślij je na obóz pod opiekę internetowych influencerów i specjalistów od social media, którzy w tydzień nauczą je sławy. Albo przynajmniej jak być egocentrycznym atencjuszem z pretensjami do sławy.
Fot. Facebook.com / Influencer Camp / 123rf.com
Twoje (lub np. sąsiada) dziecko jest za małe, żeby zostać coachem? Nic straconego! Na Influencer Camp nauczymy je budować własną markę, żeby zostało social mediowym influencerem. Tak, nawet 11-latków ponieważ dzieciaki, które dopiero co szły do pierwszej komunii, tym właśnie powinny się zajmować. Budowaniem własnej marki.

Zachęcimy je do tego hasłem "Be famulous!", które sprawia, że chcesz uderzyć naszego copywritera w twarz! Postaramy się, "aby każdy uczestnik wyjechał z Campu z przeświadczeniem, że od jutra odnosi sukces!" Oby nie doszło do bolesnego rozczarowania, gdy to przeświadczenie zderzy się z rzeczywistością ;)))


Na obóz zapraszają:

Gimper - Youtuber, który jeszcze niedawno w materiałach skierowanych do młodzieży lubił rzucać ku*wami i czasem kogoś publicznie upokorzyć, ale już jest grzeczny.

Kinga Sawczuk - "Młoda, ładna, fotogeniczna. Działa pod pseudonimem Kompleksiara."

Dominik Rupiński - "Idol nastolatek."

Natalia Lis - Blogerka, która "zachęca do kreatywnego życia" oraz "wielka fanka wieczorów spędzonych pod kocem". Ale na pewno kreatywnie.

Oraz kilka starych, doświadczonych osób, których nie pokażemy w reklamach na fejsie, żeby nie zrazić dzieci.
To jest ASZdziennik, ale Influencer Camp nie został zmyślony.