Gucci zaprezentował znicze premium. Symbolizują pamięć o życiu doczesnym

Łukasz Jadaś
Luksusowe znicze największych światowych projektantów trafiły do butików domu handlowego Vitkac w Warszawie – zachwycają się klienci segmentu premium. Stawiając na grobach świeczki od Gucciego, Prady i Dolce & Gabana pokażemy, że nasza troska o życie doczesne jest wiecznie żywa.
Fot. Wikimedia Commons/Adrian Grycuk/Creative Commons
– We wczesnym kapitalizmie wierzono jeszcze, że płomień znicza od Gucciego wskazuje bogatym drogę do Królestwa Niebieskiego – uśmiecha się doradca klienta w jednym z wytwornych butików w Vitkacu. – Dziś o tej pięknej symbolice już zapomniano i znicze segmentu premium zapalamy, bo nas stać – podkreśla.

Ofertę przygotowano specjalnie na Wszystkich Świętych i Zaduszki. Skierowana jest do młodych i dynamicznych mieszkańców dużych miast, którzy stawiają "mieć" nad "być" i rezygnują z życia bogatego w miłość i empatię na rzecz życia bogatego.

– W odróżnieniu od popularnych na rynku zniczy kategorii basic, świeczki i wkłady do zniczy z Vitkaca są całkowicie wolne od refleksji nad przemijaniem i nie prowokują do zadumy nad wartościami niematerialnymi – usłyszeliśmy w Vitkacu. – Śpieszmy się kupować dobra luksusowe, bo co jeżeli zostanie po nas głuchy smartfon do 1000 zł i trampki z outletu? – dodaje, zwieszając głos.


Dla pierwszych klientów, którzy zdecydują się na zakup, sklep przygotował atrakcyjną promocję.

Do każdej świeczki dokłada 100-złotowy banknot, od którego można odpalić dołączone do kompletu kubańskie cygaro, od którego można odpalić dołączony do kompletu 200-złotowy banknot, od którego można odpalić znicz.

To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.