Geniusz dużego portalu. Chcieli tylko napisać clickbaita, wyszedł im najlepszy żart o polskim rynku pracy

ASZdziennik
Na brak natchnienia nie może narzekać portal Gazeta.pl. Swój tekst o rynku pracy w Polsce chciał tylko ozdobić klikalnym nagłówkiem, lecz zamiast tego wyszło mu małe arcydzieło. Portal napisał, że "sytuacja na polskim rynku jest tak trudna, że firmy przekupują pracowników etatami". Czytelnicy są zachwyceni!
Fot. 123rf.com


Brakuje też nawet choćby jednej wzmianki o roszczeniowym pokoleniu, które po 8 godzinach próbuje zbiec z miejsca pracy do domu.


Ale to nic, bo żarcik z umów śmieciowych nadal pozostaje przecież świetnym żartem, prawda, Gazeto.pl?

Choć trzeba przyznać, że sytuacja na polskim rynku mediów jest tak trudna, że portale przekupują czytelników clickbaitami.
To jest ASZdziennik. Nagłówek Gazety.pl nie został zmyślony.