Rusza kampania "Mróz, honor, ojczyzna". Rząd przekona Polaków, że ogrzewanie jest antypolskie

Łukasz Jadaś
05 sierpnia 2022, 14:11 • 1 minuta czytania
"Kiedy jest zima, mym honorem jest marznąć". To jedno z haseł nowej kampanii billboardowej, którą zapowiedziała Kancelaria Premiera. Już od 1 października w całym kraju plakaty na ulicach przypomną Polakom, że wielkim zaszczytem jest zmarznąć za ojczyznę.
Fot. 123rf.com
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Kampania wypromuje poczucie zimna, odrętwienia, oraz przeziębienia i odmrożenia jako cnoty patriotyczne. Ma oswoić Polaków z temperaturami poniżej zera w mieszkaniach oraz przypomnieć o gorących, słowiańskich duszach, które nie potrzebują ogrzewania z zewnątrz.


- Ja cieszę się, że coraz mniej obawiamy się tych przymrozków, tej zimy, i to jest dobre podejście, szanowni państwo - zapewnił Mateusz Morawiecki na konferencji prasowej i podkreśłił, że moda na ogrzewanie jest w odwrocie.

Premier prezentując wizualizację billboardów przypomniał, że wiele antypolskich środkowisk w naszym kraju ulega zachodniej ideologii.

- Może tam, w dalekiej Brukseli, panuje moda na Celsjujsze, na Farenheity, ale drodzy państwo, powiem tak: nic nie ogrzeje tak serca Polaka jak poezja śpiewana Jana Pietrzaka - zażartował Mateusz Morawiecki. Jak czytamy w komunikacie Kancelarii Premiera, na kolejne miesiące szybkowane są także kampanie zniechęcające do masła i cukru.

To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.