Udana kampania Krzysztofa Bosaka. Zrobił penisowym gofrom najlepszą reklamę

Ola Petrus
07 lipca 2022, 13:21 • 1 minuta czytania
W dobie internetu najlepsza reklama to prosty wpis, z którego szybko robi się viral. Krzysztof Bosak zapewne doskonale znał tę strategię i sprytnie zastosował ją przy promocji nowej warszawskiej cukierni. Jego głośne oburzenie kształtem gofrów sprawiło, że wszyscy pognali sprawdzić, czy faktycznie są tak bulwersujące.
Fot. Wikimedia
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Chodzi o cukiernię Dickery, na którą bardzo oburzył się Krzysztof Bosak.

Dickery to nowa cukiernia w Warszawie, w której serwowane są wypieki przypominające w kształcie penisy oraz waginy.


Oczywiście dzięki współczesnej edukacji seksualnej i rysunkom w podręcznikach najmłodsi myślą, że "siusiak" wygląda jak pastylka, a "pisia" jak kreska na trójkącie. I zderzenie z realistycznym kształtem może być dla nich dosyć szokujące. Ale przecież zawsze można wytłumaczyć, że jedno to miecz, a drugie to muszelka. Jak to w Konfederacji.

W opinii ekspertów od marketingu, cukiernia powinna być bardzo wdzięczna panu Krzysztofowi za rozgłos. Normalnie uzyskanie takiego ruchu zajmuje tygodnie. Nie mówiąc już o wydatkach na reklamy.

Wiemy już, że inne piekarnie i cukiernie planują poszerzyć asortyment, by wzbudzić zainteresowanie pana Bosaka. W produkcji są już bochenki chleba w kształcie pośladków i podwójne babeczki z wisienkami imitujące piersi. Jeden z krakowskich zakładów pracuje też nad preclami skręconymi w kształt kobiecego układu rozrodczego.

- Mamy nadzieję, że pan Bosak z chęcią wspomni o naszym oryginalnym pomyśle w swoich social mediach - mówi pani Bożenka prowadząca mały wózeczek z wypiekami pod Wawelem.

Spodziewamy się, że niedługo znany Konfederata zainteresuje się równie oburzającymi słodyczami sprzedawanymi dzieciom jak:

- Gumy w kształcie papierosów

- Czekoladki z alkoholem

- Sprowadzane z Niemiec (!!!) Dickmanns'y

To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.