Z powodu inflacji: Polska przenosi się na Patronite

ASZdziennik
Prezes Narodowego Banku Polskiego Adam Glapiński zapowiedział radykalne działania mające na celu zredukowanie stopy inflacji do zera jeszcze przed końcem pierwszego kwartału 2022 roku - dowiaduje się ASZdziennik. NBP liczy na hojne wsparcie milionów Patronów.
Fot. 123rf.com, commons.wikimedia.org, patronite.pl
NBP ma nadzieję, że Polacy wreszcie zauważą pasję i olbrzymi talent rządzących. Działania polskiego rządu mają w całości opierać się na planowanym na 1 stycznia przeniesieniu budżetu państwa na platformę Patronite.

Tego samego dnia ruszy także rządowy podcast ekonomiczny pt. "Grosz do grosza", którego głównym celem będzie edukacja finansowa słuchaczy oraz zdjęcie z rynku nadmiaru pieniądza, którym rozrzutni Polacy napędzają konsumpcję i ceny.

Jak zapowiedział Prezes NBP, aspekt edukacyjny podcastu będzie w dużej mierze oparty na indywidualnym doradztwie finansowym z udziałem Patronów. W każdym odcinku słuchacze będą mogli dowiedzieć się, które z ich codziennych wydatków są zwykłym trwonieniem pieniędzy oraz dlaczego każdy powinien wesprzeć podcast, zostając jego Patronem.


Działania te będą miały znacznie zmniejszyć popyt na produkty i usługi w całym kraju, obniżając ich ceny i niwelując inflację.

Podcast będzie dostępny na wszystkich platformach streamingowych oraz bezpośrednio w aplikacji Patronite Audio. Prezes Glapiński szacuje, że na finansowe wsparcie projektu zdecyduje się nawet 16 mln Polaków. Wpłaty nie będą obowiązkowe, ale - jak zapewnia - prezes - dla Patronów poszczególnych stopni przewidziane są liczne atrakcje.

To m.in. wizyta w Skarbcu Mennicy Polskiej, falsyfikat banknotu kolekcjonerskiego z twarzą Patrona, zdjęcie z autografem Prezesa NBP, czy też sakiewka pełna czekoladowych monet bulionowych. Najbardziej hojni Patroni będą mogli wygrawerować swoje imię na sztabce złota z rezerw narodowych lub wyemitować kolekcjonerski banknot ze swoją podobizną.

Ewentualne nadwyżki w budżecie wynikające z przytłaczającej popularności podcastu będą wykorzystane na dofinansowanie Telewizji Polskiej oraz kampanie wzmacniające patriotyzm wśród osób wkraczających na rynek pracy.

To jest ASZdziennik dla Patronite.