Dom pogrzebowy z ofertą dla influencerów. Można umieścić logo marki na trumnie
Branża funeralna idzie z duchem czasu! Jeden z warszawskich zakładów pogrzebowych właśnie wprowadził do swojej oferty nową opcję. To pogrzeby dedykowane influencerom, którzy mogą wykorzystać tę niepowtarzalną okazję do płatnej współpracy.
Szczegółowa oferta zawiera m.in. specjalną urnę, umieszczenie loga marki na trumnie (otwartej lub zamkniętej) czy wieńce w charakterystycznych kolorach brandu. Księgę znaku lub symbol CMYK będzie można przesłać bezpośrednio do współpracującej z zakładem kwiaciarni.
Dla influencerów, którzy w swojej współpracy z markami pragną zawrzeć także warstwę audio, możliwe będzie przygotowanie zwięzłego komunikatu reklamowego i jego emisja w świątyni zaraz po refrenie pieśni "Anielski orszak niech twą duszę przyjmie".
- Krótka, maksymalnie dziesięciosekundowa reklama nie zakłóci zadumy i refleksji, a za to organicznie wpisze się w wideo live lub instastory z pogrzebu - wyjaśnia dom pogrzebowy.
Nie wszystkim podoba się zręczne posunięcie biznesowe firmy, zapewne dlatego, że Polacy są z natury zawistni i przeciwni przedsiębiorczości. Jak mówią krytycy, taka forma ceremonii może urazić uczucia niektórych starszych, bardziej tradycyjnie nastawionych pogrzebu żałobników.
- W takim wypadku brand we współpracy z influencerem zawsze może rozdać im torby prezentowe - tak dom pogrzebowy rozwiewa wątpliwości malkontentów.
Wciąż trwają negocjacje zakładu ze swoimi kontraktowymi współpracownikami pogrzebowymi.
W końcu aniołowie mogliby grać dżingle reklamowe na trąbach.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone, ale widzieliście tę relację?