"Miękiszony" już w sklepach. Nowa marka ogórków od Zbigniewa Ziobro

ASZdziennik
Zbigniew Ziobro poszedł za ciosem. Na fali popularności słowa "miękiszon" stworzył markę ogórków kiszonych "Miękiszony". Nowy produkt właśnie pojawił się w sklepach.
Fot. Dawid Żuchowicz / Agencja Gazeta
- To są negocjacje. W negocjacjach nie można być miękiszonem, trzeba być twardym - powiedział Zbigniew Ziobro podczas konferencji prasowej na temat zawetowania przez Polskę budżetu Unii Europejskiej powiązanego z praworządnością.

Słowo, które wiele osób uznało za przytyk do premiera Mateusza Morawieckiego, zyskało dużą popularność. Chcąc ją wykorzystać, minister sprawiedliwości stworzył firmę Zibi i ogórki "Miękiszony" sygnowane uśmiechniętą twarzą Ziobry.
- To był świetny ruch - oceniają eksperci od branży kiszonek.


Nowe ogórki kiszone, zgodnie z nazwą, są bardzo miękkie i niemal rozpływają się w ustach.

- Stawiają zero oporu, jak premier w negocjacjach z UE - reklamuje Ziobro.

Jeśli "Miękiszony" dobrze się sprzedadzą, prokurator generalny wprowadzi też na rynek supertwarde korniszony "Twardziszony". Mają być "twarde jak pałka teleskopowa policjanta" i "trudne do rozgryzienia jak plany Jarosława Kaczyńskiego".

W planach zawojowania rynku przetworów spożywczych może przeszkodzić Ziobrze premier Morawiecki, który zapowiedział podwyższenie VAT-u na te produkty do 80%.

To jest ASZdziennik, ale Ziobro naprawdę nazwał premiera "miękiszonem".