Łowicz sponsorem debaty prezydenckiej w TVP

Łukasz Jadaś
Przedwyborcza debata z udziałem kandydatów na urząd prezydenta odbędzie się w nowej, atrakcyjnej formule - wynika z komunikatu prasowego TVP, który ma ukazać się jeszcze dziś. Sponsorem ma być jeden z czołowych producentów dżemu. Mówi się o Łowiczu bądź Herbapolu.
Fot. TVP/Lowicz.pl
"Audycja zawiera lokowanie produktu" - taki komunikat pojawi się na chwilę przed debatą prezydencką w TVP1.

- Polityka społeczna, spożycie przetworów owocowych, różnice między powidłami a marmoladą, niskosłodzone czy zwykłe, z kawałkami owoców czy gładkie, także - jeżeli starczy czasu - gospodarka i kwestie ustrojowe - to tematy pytań, na które odpowiedzą kandydaci na prezydenta Polski w TVP.

Prowadzący debatę nie będzie unikał ważnych pytań: zapyta kandydatów, kiedy ostatnio kupili słoik dżemu i dlaczego. Medioznawcy, których poprosiliśmy o komentarz na temat nietypowego sponsoringu debaty prezydenckiej, nie są zaskoczeni.


- Ze względu na stronniczość TVP coraz mniej osób płaci abonament, więc TVP szuka dodatkowych pieniędzy z reklam - podkreśla dr Marzena Kowalczyk, medioznawczyni z Uniwersytetu Warszawskiego. - TVP uwielbia dżem, więc marki takie jak Łowicz, Herbapol czy Bonne Baman wydają się naturalnymi partnerami dla TVP.

Potwierdzony jest także partner TVP na debatę przed ewentualną drugą turą.

Sponsorem będzie Andrzej Duda, bo i tak dotuje Telewizję Polską kwotą 2 mld złotych rocznie.

To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.