Kretyn drażniący krokodyla twarzą kampanii promującej wybory 10 maja w Polsce
Rusza profrekwencyjna kampania przed wyborami prezydenckimi 10 maja w Polsce. W spotach emitowanych na YouTubie i w telewizji zobaczymy idiotę, który drażni krokodyla patykiem i wsadza głowę w jego paszczę.
Nieodpowiedzialny kretyn, którego pasją są lekkomyślne i krótkowzroczne działania, takie jak wsadzanie głowy w paszczę kajmanów, aligatorów i krokodyli, będzie głównym bohaterem spotów, które wypromują ideę przeprowadzenia wyborów w czasie globalnej pandemii. W kampanii zobaczymy także uczestników gonitwy byków w Pampelunie, a także pijanego kierowcę piszącego SMS-a podczas kręcenia bączków wokół placu zabaw dla dzieci.
Jak dowiadujemy się nieoficjalnie, zwolennicy przeprowadzenia wyborów 10 maja mają także inny powód do radości.
Prawa do ekranizacji majowych wyborów prezydenckich w Polsce wykupił już Johnny Knoxville.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.