Kretyn drażniący krokodyla twarzą kampanii promującej wybory 10 maja w Polsce

Łukasz Jadaś
Rusza profrekwencyjna kampania przed wyborami prezydenckimi 10 maja w Polsce. W spotach emitowanych na YouTubie i w telewizji zobaczymy idiotę, który drażni krokodyla patykiem i wsadza głowę w jego paszczę.
Fot. 123rf.com
- Zadzwoniła do mnie agencja marketingowa z Warszawy i od razu się zgodziłem, pro bono - wspomina kretyn z Luizjany, który od ponad 25 lat chodzi po rozległych mokradłach i drażni okoliczne krokodyle. - Nazwali mnie idealnym archetypem dla planów przeprowadzenia wyborów prezydenckich w Polsce - dodaje z dumą.

Nieodpowiedzialny kretyn, którego pasją są lekkomyślne i krótkowzroczne działania, takie jak wsadzanie głowy w paszczę kajmanów, aligatorów i krokodyli, będzie głównym bohaterem spotów, które wypromują ideę przeprowadzenia wyborów w czasie globalnej pandemii. W kampanii zobaczymy także uczestników gonitwy byków w Pampelunie, a także pijanego kierowcę piszącego SMS-a podczas kręcenia bączków wokół placu zabaw dla dzieci.


Jak dowiadujemy się nieoficjalnie, zwolennicy przeprowadzenia wyborów 10 maja mają także inny powód do radości.

Prawa do ekranizacji majowych wyborów prezydenckich w Polsce wykupił już Johnny Knoxville.

To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.