Czasem głupio wydajesz hajs? Ale na pewno nie dałeś 50 tys. zł patoyoutuberowi, jak Podlasie

ASZdziennik
Każdemu zdarza się głupio wydać pieniądze. Zwykle jednak jest to kebab o 4 nad ranem, w najgorszym wypadku buty zaprojektowane przez Kanye Westa. Na pewno nic tak kosztownego i wstydliwego jak promocja od patoyoutubera za 50 tysięcy złotych.
Fot. youtube.com/Usunięte Filmy Kruszwila
Właśnie tyle wydał podlaski Urząd Marszałkowski na współpracę z Markiem Kruszelem znanym jako Lord Kruszwil. Ponoć urzędnicy z Podlasia chcieli postawić na "nowoczesne technologie i popularne osobowości", więc za pośrednictwem Polsat Media AdTube postawili na youtubera.

Ich partnerem został 18-latek znany m.in. z takich produkcji jak "ZNISZCZYŁEM JAGUARA" czy "ZAPŁACIŁEM JEJ ZA PODERWANIE KARŁA", a także z zarzutów o nakłanianie 10-latka do czynności seksualnych.

W opublikowanym pierwotnie w maju 2019 i później usuniętym filmie promocyjnym Kruszwil określa Podlasie jak "trzeci świat", mówi, że panuje tam "bród, smród i ubóstwo". Pojawiają się tam też błyskotliwe żarty jak "he he, masz małego" czy poniższy dialog.


- Gdzie jesteśmy?

- Na Podlasiu.

- Chyba w dupie!
Podlascy urzędnicy tłumaczą się, że to był tylko projekt pilotażowy, ale nie byli zadowoleni z zasięgów i efektów promocyjnych. Co po pierwsze oznacza, że treść im przeszkadza, a po drugie, że promocyjnych patofilmików miało być więcej.

Podlasie kolejne 50 tysięcy złotych wyda więc w sensowniejszy sposób - kupując 5 tysięcy kebabów o 4 nad ranem.

To jest ASZdziennik, ale Kruszwil ani Podlasie nie zostali zmyśleni.