Sukces Martyny Wojciechowskiej. Żalem na roszczeniowych millenialsów zdobyła koronę grażyny biznesu [CYTATY]
Szykuje się prawdziwa gratka dla fanów "Kobiety na krańcu świata". W kolejnym sezonie Martyna Wojciechowska pokaże, jak zdobobywa się koronę grażyny biznesu. Zdradziła to w nowym wywiadzie, gdy żaliła się na roszczeniowych millenialsów i zdradziła, że ona sama pracuje tylko dla idei.
– Muszę przyznać, że jestem rozczarowana obecnym rynkiem pracy - zdradziła Martyna Wojciechowska. – Niby wszyscy świetnie się prezentują, mają pasję, chęć do pracy, chcą się rozwijać – w CV znakomicie to wygląda, w rzeczywistości jest już jednak gorzej.
Podróżniczka ujawniła, że "u młodych dominuje postawa roszczeniowa". Jej zdaniem "millenialsi wiele oczekują i wiele chcą, ale nie potrafią się odnaleźć na rządzącym się swoimi prawami rynku".
–Ja zawsze pracuję dla idei, nie dla produktu, zawsze z misją – powiedziała Martyna Wojciechowska, której jakoś starcza do pierwszego.
Podróżniczka znana m.in. z wysokobudżetowych telewizyjnych programów podróżniczych oraz misyjnych reklam Actimela, Timotei, Sony, Orange, Coffee Heaven, Playa, Żywca Zdrój, Pantente, biżuterii Kruk i Jacka Wolfskina podkreśla, że zajmuje się też produkcją filmów, z którymi nie wiąże się żadne wynagrodzenie.
– Nie ma premii, regulowanego czasu pracy, urlopu wypoczynkowego. A kiedy materialny zysk nie stoi na pierwszym miejscu, gdy pieniądze i stabilna praca nie mogą być
kluczową motywacją, wówczas bez wewnętrznej determinacji wiele się nie zdziała - dodaje
I roszczeniowym millenialsom radzi, żeby na krańce świata jeździli tylko dla idei, a za mieszkanie i jedzenie płacili hajsem TVN-u i gażami z reklam Actimela, Timotei, Sony, Orange, Coffee Heaven, Playa, Żywca Zdrój, Pantente, biżuterii Kruk i Jacka Wolfskina.