Szef wytwórni Taco Hemingwaya raperem roku. Jednym dissem obrzydził wszystkim Taco Hemingwaya

Łukasz Jadaś
Zapomnijcie o Taco i Quebo. Sześć zer robi w Polsce już tylko szef wytwórni Asfalt Records. Właściciel labela Taco Hemingwaya jednym dissem obrzydził wszystkim rap Taco Hemingwaya. Wszedł na scenę Fejsa, poczuł flow i agresywnie walczył o to, co tak naprawdę liczy się w hip-hopie. O sweterek, mordo.
Fot. Kornelia Głowacka-Wolf / Agencja Gazeta
Wszystko zaczęło się od teledysku do kawałka "Kryptowaluty", w którym Taco Hemingway wystąpił w żółtym golfie z kolekcji marki ZUO CORP+. Sweter został wypożyczony, więc firma pochwaliła się tym na Facebooku. Zgodnie z umową, miała do tego prawo.
Gdy jednak szef Asfalt Records zobaczył sweterek Taco na fejsie ZUO CORP+, nagle złapał wenę i napisał kawałek o tym, że chyba hajs mu się nie zgadza.

Zapis jego flow poniżej. ASZdziennik advisory: WTF lyrics.

– Witam, jeśli Państwo jakimś cudem nie wiecie, że fakt ubrania przez mojego mocodawcę czegoś z Waszej kolekcji nie uprawnia Was do posługiwania się jego wizerunkiem i marką w działaniach reklamowych, to niniejszym uświadamiam ten fakt – spunktował Taco Hemingwaya jednym celnym dissem Marcin "Tytus" Grabski z Asfalt Records, kalecząc przy okazji polszczyznę. – Proszę usunąć DZIŚ te zdjęcia z Instagrama, czy gdzie tam jeszcze trafiły. W przeciwnym wypadku, jutro taki e-mail napisze nasz prawnik i padną tam konkretne żądania finansowe za eksploatację wizerunku naszego klienta.


Grabski swoim dissem sprawił, że głos pokolenia Tamagotchi stał się nagle głosem kancelarii prawnych. Żółty pożyczony sweterek wystarczył, by Taco Hemingway przestał być dla własnej wytwórni raperem, a stał się tylko "mocodawcą". Dla fanów Taco będzie to metafora trudniejsza do rozgryzienia od tej, że Fifi to nagle Republika.

Jak to jednak w rapie bywa, szef Asfalt Records renomą nie cieszył się w środowisku zbyt długo. Ekipa ZUO CORP+ chciała ocalić dobre imię Taco i zdissowała Marcina Grabskiego tak, że chyba więcej już nic nie napisze.

– Drogi Panie, bardzo nam przykro. W zaistniałej sytuacji chcielibyśmy prosić o usunięcie wszystkich ujęć Państwa artysty Taco Hemingwaya z teledysku "Kryptowaluty", zawierających stylizację z wykorzystaniem naszego flagowego produktu w nieprzekraczalnym terminie 24 godzin. W przeciwnym razie będziemy zmuszeni wyciągnąć konsekwencje prawne. Prezentowany na Pana podopiecznym golf jest elementem naszej ostatniej kolekcji i nie stanowi on własności artysty, a zdjęcie jestem screenem z teledysku, zamieszczonego w ogólnodostępnym serwisie YouTube.

ZUO CORP+: *mic drop*
Szef Asfalt Records: *usuwa swoje komentarze z Fejsa*

To jest ASZdziennik, ale freestyle szefa Asfalt Records nie został zmyślony.