Bohaterstwo mediów Orlenu. Bronią Polaków przed partiami innymi niż PiS
Wszyscy kandydaci chcieliby w jakiś sposób dotrzeć do swoich wyborców, a reklama w mediach regionalnych i lokalnych wydaje się dobrym pomysłem. Pod warunkiem, że kandydujesz ze Zjednoczonej Prawicy.
Wydawnictwo Polska Press należące do Orlenu stoi na straży prawdziwych wartości, a nie tych, którymi epatują antypolskie partie-inne-niż-PiS. I odmawia publikowania ogłoszeń wyborczych Lewicy oraz Trzeciej Drogi.
Jak orlenowe media to tłumaczą? Bardzo prosto.
"Wydawca uznał, iż nie do pogodzenia z jego linią programową są wartości lewicowe i rozumienie polskiej racji stanu, prezentowane przez przedstawicieli Lewicy i Trzeciej Drogi" - czytamy w oświadczeniach Biur Reklamy Polski Press. A co jest zgodne z linią programową? No na przykład rozmowy o pasjach kandydatów PiS i o tym, jak poznali swoich życiowych partnerów. Miłe.
To jest ASZdziennik, ale to prawda.