Ruszyła akcja pomocy seniorom tak dobra, że pojedziesz do Białegostoku do lodziarni pani Walentyny

ASZdziennik
Studenci UW zrobili tak dobrą rzecz, że po prostu podamy ją dalej: by jak najwięcej osób dowiedziało się o "Dziadkach Biznesu". "Dziadkowie Biznesu" to akcja promowania lokalnych firm prowadzonych przez seniorki i seniorów. Wszystko po to, by ich oferta dotarła wszędzie tam, gdzie dotąd jej nie było: np. na TikToku.
Fot. FB/Dziadkowie Biznesu
Seniorzy są najczęściej wykluczeni cyfrowo i nie korzystają z internetu, by promować swoje biznesy. Szczególnie dotkliwie odczuli pandemię. Dlatego studentki i studenci postanowili coś z tym zrobić. I za darmo promują ich ofertę w mediach społecznościowych.

"Dziadków Biznesu" można obserwować na Fejsie, Instagramie, TikToku i Twitterze, a tutaj trwa zrzutka na internetową promocję firm prowadzonych przez seniorów.

Można pomóc np. pani Walentynie z Białegostoku, która od 62 lat prowadzi lodziarnię "Pingwin". Sorry, Ekipo, ale od dziś to są najbardziej poszukiwane lody w Polsce. Albo panu Ryszardowi z Łodzi, który od 70 lat jest szwecem. Słownie: od siedemdziesięciu. Firm, którym przyda się pomoc, jest dużo więcej - znajdziecie je na kontach akcji. Autorzy kampanii zachęcają wszystkich do zgłaszania firm, którym przyda się trochę rozgłosu: chętnie zrobią im promocję.


A po zgłoszeniu i poszerowaniu bieznesu trzeba jeszcze tylko wybrać się do lodziarni, cukierni albo szewca, ale to już będzie sama przyjemność.

To jest ASZdziennik, ale to prawda.