Uwaga, to nie jest zmyślony news. Praca w ASZdzienniku czeka na Ciebie

ASZdziennik
ASZdziennik jest satyryczny i żartobliwy, ale ta oferta pracy jest zupełnie na poważnie na równie poważne stanowisko.
Jak zostać członkiem ekipy ASZdziennika? Wystarczy, że:

– Media są Ci bliskie nie tylko z rachunków 
– Masz Ziobro problemów z kreatywnymi pomysłami 
– Oglądając Wiadomości myślisz „ja pierd*le, to chyba ASZdziennik”
– Umiesz wyceniać projekty tak dobrze jak Jacek Sasin prze*ebał 70 mln zł na wybory, które się nie odbyły 
– Zrobiłeś w życiu przynajmniej jednego mema, choć nikt nie kazał 
– Żoliborz kojarzy Ci się z krzyczeniem „wypie*dalaj”, ale okolicę lubisz (biuro) 
– Wolisz premię w PLN od owocowych czwartków 
– Jesteś typem liderki lub lidera jakiego brakuje opozycji
– Czytasz książki lepiej niż rząd Konstytucję 
– Wiesz, że „brief” to nie odmiana francuskiego sera 
– Błąd systemu i atak hakera to nigdy Twoja wymówka jeśli zrobisz jakiś fuck’up 
– Na słowo „budżet” reagujesz łagodnie jak PiS na pedofilie w kościele 
– Chcesz współtworzyć oryginalne i inteligentne medium 
– Słyszysz remix „Call on me” i wiesz doskonale co trzeba robić
- Masz minimum 5-letnie doświadczenie w mediach lub reklamie


Oferujemy:

– Stanowisko Head of product lub Głowa produktu (można wybrać co się chce na wizytówce)
– Zarobki, których wstydziłby się Obajtek, ale nie Ty
– Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, choć podobno wirus „jest w odwrocie. Już nie musimy się go bać”

Nie oferujemy:
– Nie zostaniesz głową państwa, ale Twoje zdanie będzie się bardzo liczyć

Do Twoich obowiązków będzie należało:
– współtworzenie strategii sprzedaży i rozwoju serwisu Aszdziennik
– ścisłą współpracę z redakcją  
– opracowywanie strategii kampanii contentowych dla marek współpracujących z  serwisem poprzez tworzenie wkładów do ofert (proof of concept, mechanizm działania, zasięgi akcji) oraz wsparcie przy realizacji kampanii 
– dobór twórców, formatów  i inicjatyw na potrzeby realizacji akcji specjalnych 
– współpraca z szefami działów: sprzedaży, video, ICP,  kreacja - w celu zapewnienia spójności oferty 
– obserwacja światowych trendów, stałe poszukiwanie insightów rynkowych oraz dzielenie się tą wiedzą
– rozwój  biznesowy i contentowy serwisu w tym raportowanie do zarządu spółki o kluczowych wynikach (PV, UU, social media, budżet) 

Czekamy na Ciebie pod adresem:

praca@aszdziennik.pl

PS Jeśli nas lubisz i masz kreatywnych znajomych, prosimy daj im znać