Wadliwa partia puzzli wycofana z rynku. Po ułożeniu okazuje się, że to tylko czerwony prostokąt
Myśleli, że po ułożeniu zobaczą "Śniadanie na trawie" Renoira lub przynajmniej widok na otulony lasem zameczek w Alpach Bawarskich. Mowa o Paulinie i Wojtku, którzy właśnie skończyli układać nowe puzzle. Po 570 godzinach zobaczyli tylko czerwony prostokąt. Wszystko przez nietypową partię puzzli, która właśnie trafiła na rynek.
Jak bowiem okazało się po ułożeniu, puzzle przedstawiają tylko czerwony prostokąt. W świecie ortodoksyjnych fanów puzzli pojawiły się już głosy, że narusza to unijne standardy dla nudnych układanek określone w dyrektywie z 1976 roku.
- Rzeczywiście coś jest z nimi nie tak - przyznaje zaniepokojona Paula, podejrzliwie patrząc na prostokąt w kolorze pomidorowej czerwieni, który właśnie skończyli układać. - Po raz pierwszy bawiliśmy się doskonale, a puzzle układamy razem od 10 lat.
Puzzle, które układali Wojtek i Paula, to limitowana seria wyprodukowana przez markę Heinz. Składają się z 570 elementów. Puzzle nie przedstawiają obrazka, tylko czerwień, kojarzoną z kolorem znanego ketchupu.
- Ułożenie całości zajęło nam 570 godzinopuzzli, czyli średnio na ułożenie jednego puzzla potrzebowaliśmy 60 minut - tłumaczy Wojtek. - Nawet nie zauważyliśmy, kiedy minął nam miesiąc kwarantanny.
Jak dowiaduje się ASZdziennik, zanim nietypowe puzzle znikną z rynku, jest jeszcze ostatnia szansa na ich zdobycie. Na Facebooku marki Heinz trwa konkurs, gdzie do wygrania jest aż 57 zestawów Heinz Puzzle.
Tymczasem Paula i Wojtek są gotowi na nowe wyzwania: liczą, że na rynku już wkrótce pojawią się puzzle w kolorze majonezowej bieli.
To jest ASZdziennik dla Heinz. Puzzle w kolorze czerwieni nie są zmyślone: można wygrać je na polskim fanpage’u marki.