Dobra wiadomość dla 38-mln narodu. Może zrzucić się na grę, która rozwiąże jego problemy emocjonalne
Zła wiadomość jest taka, że rozmowy o emocjach to problem zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Dobra: jest szansa, by nauczyć się, jak o nich mówić i lepiej je rozpoznawać. A najlepsza: wszystko dzięki dobrej planszówce, która rozwiąże problemy emocjonalne całego narodu. Ruszyła zbiórka na grę Emokosmos.
O tym, że gra jest potrzebna, szybko przekonali się jej twórcy. Chwilę po zapowiedzi wydania zgłosiło się do nich niemal 450 szkół i placówek z całego kraju, które chcą rozwijać inteligencję emocjonalną podopiecznych przy pomocy Emokosmosu.
– Grając w Emokosmos, poznajesz źródła emocji u różnych ludzi – w zależności od tego jaką talię kart wybierzesz do gry, możesz empatyzować z nastolatkami, studentami, dorosłymi, małżonkami, rodzicami a nawet ludźmi z zupełnie innych kręgów kulturowych – zapewniają twórcy. – Zrozumienie emocji innych ludzi to droga do dobrego współżycia na naszej małej planecie
Oto pierwsze wrażenia ludzi, którzy są w tym zawodowcami. I codziennie pomagają dzieciom w radzeniu sobie z emocjami:
"Dzieciaki po prezentacji gry były zachwycone, trzymamy kciuki za wydanie!"
"W placówce prowadzona jest socjoterapia dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych w wieku od 6 do 15 lat, dlatego gra o emocjach byłaby jej doskonałym uzupełnieniem"
"Emocje teraz to bardzo trudny temat, wymagający wiele pracy. Serdecznie dziękuję za nieocenioną pomoc dydaktyczną w kształtowaniu wiedzy o emocjach u moich uczniów."
Dla każdego, kto reprezentuje szkołę, świetlicę, klub lub inną organizację działającą z dziećmi i młodzieżą, autorzy gry mają bezpłatne egzemplarze Emokosmosu.
Bonusów za wsparcie gry jest dużo, ale najlepszy z nich to możliwość wsparcia edukacji emocjonalnej dzieci i młodzieży.
To jest ASZdziennik. Jesteśmy patronem gry Emokosmos.