Fot. Facebook.com/tygodnikpodhalański
Reklama.
Był typ, który sfotografował się na Rysach w klapkach i z torbą z Biedry.
Był typ, który wdrapał się na krzyż na Giewoncie, żeby zrobić selfie i walnąć browara.
Teraz poznajcie typów, którzy w Tatrach, na ponad 2000 m n.p.m., rozbili parawan, rozłożyli plażowy parasol i grilla i... według Tygodnika Podhalańskiego zaczęli piec kiełbaski.
W tym miejscu gratulujemy śmieszkom z Tatrzańskiej Grupy Kroksa najlepszego plenerowego ASZdziennika sezonu i przekazujemy wyrazy smuteczku z powodu 5000 zł kary, o które pewnie upomni się Straż Tatrzańskiego Parku Narodowego.
Dlaczego? LOLturystom grozi grzywna za uprawianie "działalności reklamowej bez zgody władz parku". Tatrzańscy pseudojanusze mieli bowiem ze sobą banner swojej grupy z grafiką Crocsa (w sensie, że buta) i straż najwyraźniej uznała wybryk za szeroko zakrojoną akcję outdoorową.
I to jest w sumie nawet jeszcze lepszy żart.
To jest ASZdziennik, ale to prawda.