logo
Reklama.
W krainie konarów
Gdy sprzedajesz jabłka, reklamujesz je jako dobre, samochody jako oszczędne, a spodnie jako modne. Ale jest branża, która musi inaczej. I o ile partner tej publikacji Maxon Active wybrał inną drogę, branżowy mainstream musi bawić się w metafory. O, takie.

UWAGA: Na tej i kolejnych stronach znajdziecie teksty rzeczywiste użyte w polskich reklamach.
As w rękawie
Nie bądź waletem, zagraj asa na damę!

Kosmos
Jak kosmos, to kosmos.

No, stań!
Nawet branża od niektórych rzeczy już odeszła. I dobrze, bo zabawa słowem stań nie jest na wysokości zadania.

Pinokio
Tak, to rzeczywiście padło na antenie.

Do pionu!
Odetkaj komin, niech radośnie dymi!

Rodeo!
Byk, kobieta, te sprawy. Wicie, rozumicie, nie?;) A teraz czas na wyzwanie, społeczności ASZdziennika.

Czy potraficie to przebić? Sięgnijmy wspólnie dna i wymyślmy coś jeszcze lepszego. Nie wysilajcie się, autorzy powyższych tekstów tego nie robili. Użyjcie tylko hashtaga #ErekcjaInaczej i niech Pinokia nos strzeli!

To jest ASZdziennik dla Grupy Adamed, producenta leku Maxon Active.