Dramat domu mediowego. Jakoś nie idzie im najlepiej

ASZdziennik
"Dlaczego nie szóstka?" - to matczyne pytanie dźwięczy od niedawna w głowach całemu zespołowi jednego z polskich domów mediowych. Pechowcy w ważnym rankingu Media&Marketing Polska zajęli pierwsze miejsce tylko w 16 z 24 kategorii. Smutne!
Fot. 123rf.com
- Zadowolenie z oferty ekonometrycznej: drugie miejsce w Polsce, wysoka jakość zakupu programatycznego: też drugie. I jeszcze parę takich - wylicza klęski firmy jeden z zatrudnionych w niej specjalistów, który ze wstydu pragnie pozostać anonimowy. - Czuję się tak, jakbym dostał nędzną piątkę z plusem.

- 16 zwycięstw w 24 kategoriach? Jak ja sobie w oczy spojrzę? - potwierdza jedna z managerek, przepełniona dzisiaj wewnętrznym poczuciem, że nie dowiozła.

Goryczy porażki aż na ośmiu polach nie osładza fakt, że w plebiscycie nie przyznano głównej nagrody dla jednej jedynej najlepszej agencji. A przecież można było ją dostać.

Jak wynika z rankingu, Value Media - bo o niej mowa - zdobyła pierwsze miejsca jedynie w kategoriach "zadowolenie ze współpracy z agencją", "zadowolenie z obsługi klienta", "zadowolenie z planowania", "zadowolenie z badań, analiz oraz strategii", "zadowolenie z zakupu mediów", "zadowolenie z działań performance marketingu", "zadowolenie z realizacji celów biznesowych", "ma innowacyjne podejście do planowania mediów", "oferuje wysoką jakość usług w planowaniu telewizji", "oferuje wysoką jakość w planowaniu mediów offline", "oferuje wysoką jakość w planowaniu internetu" "ma aktualną wiedzę na temat rynku mediów", "rozumie ideę zintegrowanej komunikacji", "wywiązuje się z obietnic składanych w przetargach" oraz "czy poleciłby dom mediowy swojemu przyjacielowi".

Każdy, kto ma oczy, widzi, że to mało.

W całej tej ciężkiej, smutnej historii jest jednak dobra wiadomość. Osoby poruszone dramatem firmy już dziś mogą uczynić pierwszy krok, by jej pomóc.

Wystarczy znaleźć dla siebie odpowiednie stanowisko i potem kliknąć "Aplikuj".

To jest ASZdziennik dla Value Media, która naprawdę uzyskała najlepszą notę w 16 z 24 kategorii w plebiscycie Media & Marketing Polska.