Dramat domu mediowego. Jakoś nie idzie im najlepiej
"Dlaczego nie szóstka?" - to matczyne pytanie dźwięczy od niedawna w głowach całemu zespołowi jednego z polskich domów mediowych. Pechowcy w ważnym rankingu Media&Marketing Polska zajęli pierwsze miejsce tylko w 16 z 24 kategorii. Smutne!
- 16 zwycięstw w 24 kategoriach? Jak ja sobie w oczy spojrzę? - potwierdza jedna z managerek, przepełniona dzisiaj wewnętrznym poczuciem, że nie dowiozła.
Goryczy porażki aż na ośmiu polach nie osładza fakt, że w plebiscycie nie przyznano głównej nagrody dla jednej jedynej najlepszej agencji. A przecież można było ją dostać.
Jak wynika z rankingu, Value Media - bo o niej mowa - zdobyła pierwsze miejsca jedynie w kategoriach "zadowolenie ze współpracy z agencją", "zadowolenie z obsługi klienta", "zadowolenie z planowania", "zadowolenie z badań, analiz oraz strategii", "zadowolenie z zakupu mediów", "zadowolenie z działań performance marketingu", "zadowolenie z realizacji celów biznesowych", "ma innowacyjne podejście do planowania mediów", "oferuje wysoką jakość usług w planowaniu telewizji", "oferuje wysoką jakość w planowaniu mediów offline", "oferuje wysoką jakość w planowaniu internetu" "ma aktualną wiedzę na temat rynku mediów", "rozumie ideę zintegrowanej komunikacji", "wywiązuje się z obietnic składanych w przetargach" oraz "czy poleciłby dom mediowy swojemu przyjacielowi".
Każdy, kto ma oczy, widzi, że to mało.
W całej tej ciężkiej, smutnej historii jest jednak dobra wiadomość. Osoby poruszone dramatem firmy już dziś mogą uczynić pierwszy krok, by jej pomóc.
Wystarczy znaleźć dla siebie odpowiednie stanowisko i potem kliknąć "Aplikuj".
To jest ASZdziennik dla Value Media, która naprawdę uzyskała najlepszą notę w 16 z 24 kategorii w plebiscycie Media & Marketing Polska.