Dramat działu obsługi klienta FlixBusa. Nawet oni nie wiedzą, czym się do cholery zajmują

ASZdziennik
Fanpage Polska w dużych dawkach opublikował wiadomość wysłaną klientce przez panią Darię z działu obsługi klienta FlixBusa. Wiecie, tej firmy, która wchłonęła Polskiego Busa. Wiadomość była dość osobliwa, ale nikt nie podejrzewał, że kryła prawdziwy ludzki dramat.
Fot. Jakub Porzycki / Agencja Gazeta


Zdezorientowani włóczą się korytarzami działu obsługi klienta przenosząc papiery z jednego miejsca w drugie. Odbierają telefony i maile od klientów, którzy z niewyjaśnionego powodu uważają, że otrzymają tam pomoc. Od dni roboczych tkwią w korporacyjnym czyśćcu, pozbawieni poczucia sensu i własnej wartości.


Zarząd FlixBusa już dawno postanowił coś zrobić z tym działem. Ale niestety nie jest bezpośrednio związany z zarządzaniem.
To jest ASZdziennik, ale wiadomość FlixBusa jest prawdziwa.