Dramat działu obsługi klienta FlixBusa. Nawet oni nie wiedzą, czym się do cholery zajmują
Fanpage Polska w dużych dawkach opublikował wiadomość wysłaną klientce przez panią Darię z działu obsługi klienta FlixBusa. Wiecie, tej firmy, która wchłonęła Polskiego Busa. Wiadomość była dość osobliwa, ale nikt nie podejrzewał, że kryła prawdziwy ludzki dramat.
Zdezorientowani włóczą się korytarzami działu obsługi klienta przenosząc papiery z jednego miejsca w drugie. Odbierają telefony i maile od klientów, którzy z niewyjaśnionego powodu uważają, że otrzymają tam pomoc. Od dni roboczych tkwią w korporacyjnym czyśćcu, pozbawieni poczucia sensu i własnej wartości.
Zarząd FlixBusa już dawno postanowił coś zrobić z tym działem. Ale niestety nie jest bezpośrednio związany z zarządzaniem.