Limitowana edycja opakowań będzie przedstawiać kobiece postacie w kolorze brązowym, zielonym i fioletowym. Część dochodów z kampanii zostanie przekazana na rzecz prokobiecych organizacji charytatywnych.
Na szczęście są jeszcze czujni konserwatyści z Fox News, którzy mają odwagę informować o geopolitycznych zagrożeniach dla Ameryki z powodu kobiecych wersji M&M’sów. – Przez właśnie takie rzeczy Chiny mówią później "Dobrze, skupiajcie się dalej na dawaniu ludziom ich własnego koloru M&M'sów, my w tym czasie przejmiemy wszystkie złoża minerałów na świecie" – usłyszeliśmy w TV.
Warto przypomnieć, że to nie pierwszy raz, gdy Fox News staje na straży tradycyjnych wartości i buntuje się przeciw cukierkom.
W zeszłym roku Tucker Carlson, słynny szur stacji, ostrzegał przed bardziej inkluzywnym wyglądem czekoladowych cukierków M&M’s. – M&M’s nie spoczną, dopóki ostatnia z kreskowkowych postaci nie stanie się całkowicie nieatrakcyjna i kompletnie androgyniczna. Tak, że nie miałbyś nawet ochoty zaprosić ją na drinka. Taki mają cel – powiedział Carlson.
Do sprawy odniósł się wtedy również Artur Dziambor, poseł Konfederacji i przeciwnik zakrywania futerkowego ciała animowanej króliczycy Loli z "Kosmicznego meczu".
– To samo gówno, inny dzień – napisał wtedy na swoim Twitterze.
Będziemy informować, czy poradził sobie z pierwszą w historii kobiecą reprezentacją cukierków z orzeszkami. Nasłuchujemy głośnego huku.
To jest ASZdziennik, ale to prawda.