– To akt niezależności i sprzeciwu wobec upałów, wyraz naszego buntu i ogólnego przegrzania – tłumaczy w rozmowie z ASZdziennikiem prekursorka ruchu Jednej Skarpetki Dla Ochłody, 22-letnia Tosia.
– Jako naród, przeżyliśmy już szykanowania ze strony przeciwników skarpetek do kubotów. Naszą misją nie jest więc potępianie tego zwyczaju, a szacunek do tych, którzy byli przed nami, i patrzenie z nadzieją w przyszłość – tłumaczy. – Przyszłość, w której każdy może nosić tyle skarpetek, ile ma ochotę, bez względu na rodzaj obuwia.
Wraz z ograniczeniem liczby zakładanych skarpetek wśród młodych osób rośnie popularność klapków i sandałów, które pomagają przetrwać gorące dni. Niektóre z kultowych rodzajów letniego obuwia są już prawdziwymi białymi krukami, dlatego pomysłów na zdobycie nowej pary nie brakuje.
Jak dowiedział się ASZdziennik, jedną z metod jest udział w loterii marki Coca-Cola, w której można wygrać limitowaną edycję kultowych klapków Kubota & Coca-Cola Zero Cukru, ale też tank topy, buckety, ręcznik i torbę.
Wystarczy zainstalować aplikację konkursową, kupić Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru i wpisać kod spod zakrętki lub zawleczki w apce.
Wygrane w loterii klapki mogą przydać się także jesienią i zimą, bo właśnie na te pory roku zwolennicy ruchu Jednej Skarpetki Dla Ochłody zaplanowali akcję Osiem Skarpetek Na Zimne Stópki. O postępach będziemy informować.
To jest ASZdziennik dla marki Coca-Cola i Kubota.