Fot. CD Project Red/©pe3check/123RF.COM/
Reklama.
- Potwory nie znikną ze świata, to oczywiste. Dlatego tym razem to one przyjdą do domu Wiedźmina, utrudniając mu obowiązki codziennego życia: będą nanosić błoto do korytarza, ustawiać sterty naczyń w zlewie i wrzucać plastik do zmieszanych - zdradza nam jeden z deweloperów CDPR.
Gracz będzie miał możliwość zaprojektować, a następnie umeblować dom Wiedźmina. Ilość izb i ich wyposażenie będzie można modyfikować wraz z polepszaniem codziennej jakości swojego życia. Decydującym czynnikiem ma być przestrzeganie odpowiedniej diety i przynajmniej osiem godzin snu.
Wśród questów znajdzie się też ustawienie na półce flakonów z magicznymi eliksirami pod względem ich kolorów, chronologiczne układanie ksiąg z zaklęciami, czy negocjacje z płatnerzem dotyczące upgrade'u ekwipunku (co zwiększy lub zmniejszy punkty z zakładce "interakcje").
- W przypadku, gdy w jeziorku za domem Wiedźmina zadomowi się utopiec, zadaniem gracza będzie jak najszybsze zabranie maszkarze drabinki z jeziora, przy pomocy której ta wychodzi z wody, by niszczyć rzepy z wiedźmińskiego ogródka - zapowiada nasz informator.
Kluczowym dla postaci będzie też znalezienie jej hobby, jak np. joga, modelarstwo, czy długie spacery po lesie.
Paradoksalnie bowiem, jeżeli grana przez nas postać odda się w całości swojej pracy kosztem wolnego czasu - straci przyjaciół, zaniedba swoje życie prywatne i samemu stanie się jednym z potworów, z którymi walczy.
Jeżeli prace pójdą zgodnie z planem, premiera dodatku "Wiedźmińskie życie" zaplanowana jest na Boże Narodzenie 2054.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.