Fot. RAFAL OLEKSIEWICZ/REPORTER/FB
Reklama.
Mati to nazwa nawiązująca do tzw. Mativerse - projektu wielkiej Polski opartej na założeniach Polskiego Ładu. Rebrandingowi towarzyszy nowe logo w postaci wszystkowidzących oczu w okularach.
- Od teraz mamy nowy cel: chcemy sprawić, aby Mativerse stało się faktem - ogłosił CEO Albicli. - Zależy nam, by już w 2022 roku konto na Matim było nadawane dzieciom przy chrzcie świętym.
Sakiewicz uspokoił też dotychczasowych użytkowników Albicli, że nie muszą martwić się o swoje konta. Ponad 600 tys. Janów Pawłów II odetchnęło z ulgą.
To jest ASZdziennik. W tym miejscu zawsze piszemy, czy nasze newsy to prawda, ale tym razem tego nie zrobimy. Widzicie? Teraz jesteście zdezorientowani. Ha! Mamy was! Ale tak serio: oto, jak nauczyć się rozpoznawać fake newsy w internecie i dlaczego nie można podawać ich dalej jak jakiś bot. Rusza akcja "Nie bądź botem. Włącz myślenie!", której ambasadorami są Kasia Gandor, Martin Stankiewicz, Crazy Nauka, Marcin Napiórkowski i Joanna Gutral. Więcej na www.niebadzbotem.pl!
logo