
Reklama.
Na przełomie października i listopada w sklepach pojawi się mleko modyfikowane dla niemowląt Ekipy. Nie wiadomo jeszcze, która firma weszła we współpracę z Frizem, ale mając w pamięci szał na punkcie lodów Koral, na pewno na tym nie straci.
Ale czy próba zdobycia fanów w nowej grupie wiekowej 6 miesięcy - 3 lata jest trafną decyzją marketingową? Eksperci oceniają, że tak.
- Nie ma czegoś takiego jak "zbyt młody wiek" konsumenta, aby zacząć zaznajamiać go z brandem - tłumaczy specjalista od reklamy Mikołaj Marczewski. - Im szybciej to zrobimy, tym większa szansa, że dziecko zacznie sięgać po nasze produkty.
To jednak nie koniec pomysłów Ekipy. Youtuberzy mają w planach wydanie płyty z muzyką dla kobiet w ciąży, aby skoncentrować się na tzw. konsumentach prenatalnych.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.