
REKLAMA
- Zadowolenie z oferty ekonometrycznej: drugie miejsce w Polsce, wysoka jakość zakupu programatycznego: też drugie. I jeszcze parę takich - wylicza klęski firmy jeden z zatrudnionych w niej specjalistów, który ze wstydu pragnie pozostać anonimowy. - Czuję się tak, jakbym dostał nędzną piątkę z plusem.
- 16 zwycięstw w 24 kategoriach? Jak ja sobie w oczy spojrzę? - potwierdza jedna z managerek, przepełniona dzisiaj wewnętrznym poczuciem, że nie dowiozła.
Goryczy porażki aż na ośmiu polach nie osładza fakt, że w plebiscycie nie przyznano głównej nagrody dla jednej jedynej najlepszej agencji. A przecież można było ją dostać.
Jak wynika z rankingu, Value Media - bo o niej mowa - zdobyła pierwsze miejsca jedynie w kategoriach "zadowolenie ze współpracy z agencją", "zadowolenie z obsługi klienta", "zadowolenie z planowania", "zadowolenie z badań, analiz oraz strategii", "zadowolenie z zakupu mediów", "zadowolenie z działań performance marketingu", "zadowolenie z realizacji celów biznesowych", "ma innowacyjne podejście do planowania mediów", "oferuje wysoką jakość usług w planowaniu telewizji", "oferuje wysoką jakość w planowaniu mediów offline", "oferuje wysoką jakość w planowaniu internetu" "ma aktualną wiedzę na temat rynku mediów", "rozumie ideę zintegrowanej komunikacji", "wywiązuje się z obietnic składanych w przetargach" oraz "czy poleciłby dom mediowy swojemu przyjacielowi".
Każdy, kto ma oczy, widzi, że to mało.
W całej tej ciężkiej, smutnej historii jest jednak dobra wiadomość. Osoby poruszone dramatem firmy już dziś mogą uczynić pierwszy krok, by jej pomóc.
To jest ASZdziennik dla Value Media, która naprawdę uzyskała najlepszą notę w 16 z 24 kategorii w plebiscycie Media & Marketing Polska.