Dom pogrzebowy z ofertą dla influencerów. Można umieścić logo marki na trumnie
ASZdziennik
11 maja 2021, 14:06·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 11 maja 2021, 14:06
Branża funeralna idzie z duchem czasu! Jeden z warszawskich zakładów pogrzebowych właśnie wprowadził do swojej oferty nową opcję. To pogrzeby dedykowane influencerom, którzy mogą wykorzystać tę niepowtarzalną okazję do płatnej współpracy.
Reklama.
- Ostatnie pożegnanie kogoś bliskiego to wyjątkowa, osobista uroczystość, podczas której influencer jest szczególnie autentyczny. Dlatego spodziewamy się dużego zainteresowania twórców internetowych i marek - mówi ASZdziennikowi przedstawiciel domu pogrzebowego.
Szczegółowa oferta zawiera m.in. specjalną urnę, umieszczenie loga marki na trumnie (otwartej lub zamkniętej) czy wieńce w charakterystycznych kolorach brandu. Księgę znaku lub symbol CMYK będzie można przesłać bezpośrednio do współpracującej z zakładem kwiaciarni.
Dla influencerów, którzy w swojej współpracy z markami pragną zawrzeć także warstwę audio, możliwe będzie przygotowanie zwięzłego komunikatu reklamowego i jego emisja w świątyni zaraz po refrenie pieśni "Anielski orszak niech twą duszę przyjmie".
- Krótka, maksymalnie dziesięciosekundowa reklama nie zakłóci zadumy i refleksji, a za to organicznie wpisze się w wideo live lub instastory z pogrzebu - wyjaśnia dom pogrzebowy.
Nie wszystkim podoba się zręczne posunięcie biznesowe firmy, zapewne dlatego, że Polacy są z natury zawistni i przeciwni przedsiębiorczości. Jak mówią krytycy, taka forma ceremonii może urazić uczucia niektórych starszych, bardziej tradycyjnie nastawionych pogrzebu żałobników.
- W takim wypadku brand we współpracy z influencerem zawsze może rozdać im torby prezentowe - tak dom pogrzebowy rozwiewa wątpliwości malkontentów.
Wciąż trwają negocjacje zakładu ze swoimi kontraktowymi współpracownikami pogrzebowymi.
W końcu aniołowie mogliby grać dżingle reklamowe na trąbach.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone, ale widzieliście tę relację?