Fot. FB/Dziadkowie Biznesu
Reklama.
Seniorzy są najczęściej wykluczeni cyfrowo i nie korzystają z internetu, by promować swoje biznesy. Szczególnie dotkliwie odczuli pandemię. Dlatego studentki i studenci postanowili coś z tym zrobić. I za darmo promują ich ofertę w mediach społecznościowych.
"Dziadków Biznesu" można obserwować na Fejsie, Instagramie, TikToku i Twitterze, a tutaj trwa zrzutka na internetową promocję firm prowadzonych przez seniorów.
Można pomóc np. pani Walentynie z Białegostoku, która od 62 lat prowadzi lodziarnię "Pingwin". Sorry, Ekipo, ale od dziś to są najbardziej poszukiwane lody w Polsce.
Albo panu Ryszardowi z Łodzi, który od 70 lat jest szwecem. Słownie: od siedemdziesięciu.
Firm, którym przyda się pomoc, jest dużo więcej - znajdziecie je na kontach akcji. Autorzy kampanii zachęcają wszystkich do zgłaszania firm, którym przyda się trochę rozgłosu: chętnie zrobią im promocję.
A po zgłoszeniu i poszerowaniu bieznesu trzeba jeszcze tylko wybrać się do lodziarni, cukierni albo szewca, ale to już będzie sama przyjemność.
To jest ASZdziennik, ale to prawda.