Uwaga, to nie jest zmyślony news. Praca w ASZdzienniku czeka na Ciebie
ASZdziennik
07 kwietnia 2021, 09:53·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 07 kwietnia 2021, 09:53ASZdziennik jest satyryczny i żartobliwy, ale ta oferta pracy jest zupełnie na poważnie na równie poważne stanowisko.
Jak zostać członkiem ekipy ASZdziennika? Wystarczy, że:
– Media są Ci bliskie nie tylko z rachunków
– Masz Ziobro problemów z kreatywnymi pomysłami
– Oglądając Wiadomości myślisz „ja pierd*le, to chyba ASZdziennik”
– Umiesz wyceniać projekty tak dobrze jak Jacek Sasin prze*ebał 70 mln zł na wybory, które się nie odbyły
– Zrobiłeś w życiu przynajmniej jednego mema, choć nikt nie kazał
– Żoliborz kojarzy Ci się z krzyczeniem „wypie*dalaj”, ale okolicę lubisz (biuro)
– Wolisz premię w PLN od owocowych czwartków
– Jesteś typem liderki lub lidera jakiego brakuje opozycji
– Czytasz książki lepiej niż rząd Konstytucję
– Wiesz, że „brief” to nie odmiana francuskiego sera
– Błąd systemu i atak hakera to nigdy Twoja wymówka jeśli zrobisz jakiś fuck’up
– Na słowo „budżet” reagujesz łagodnie jak PiS na pedofilie w kościele
– Chcesz współtworzyć oryginalne i inteligentne medium
– Słyszysz remix „Call on me” i wiesz doskonale co trzeba robić
- Masz minimum 5-letnie doświadczenie w mediach lub reklamie
Oferujemy:
– Stanowisko Head of product lub Głowa produktu (można wybrać co się chce na wizytówce)
– Zarobki, których wstydziłby się Obajtek, ale nie Ty
– Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, choć podobno wirus „jest w odwrocie. Już nie musimy się go bać”
Nie oferujemy:
– Nie zostaniesz głową państwa, ale Twoje zdanie będzie się bardzo liczyć
Do Twoich obowiązków będzie należało:
– współtworzenie strategii sprzedaży i rozwoju serwisu Aszdziennik
– ścisłą współpracę z redakcją
– opracowywanie strategii kampanii contentowych dla marek współpracujących z serwisem poprzez tworzenie wkładów do ofert (proof of concept, mechanizm działania, zasięgi akcji) oraz wsparcie przy realizacji kampanii
– dobór twórców, formatów i inicjatyw na potrzeby realizacji akcji specjalnych
– współpraca z szefami działów: sprzedaży, video, ICP, kreacja - w celu zapewnienia spójności oferty
– obserwacja światowych trendów, stałe poszukiwanie insightów rynkowych oraz dzielenie się tą wiedzą
– rozwój biznesowy i contentowy serwisu w tym raportowanie do zarządu spółki o kluczowych wynikach (PV, UU, social media, budżet)
Czekamy na Ciebie pod adresem:
PS Jeśli nas lubisz i masz kreatywnych znajomych, prosimy daj im znać