Fot. Facebook/Pantone, Pexels/Andrea Piacquadio
REKLAMA
Nieskromny pomysł amerykańskiej marki zdążył już wzbudzić w Polsce wiele kontrowersji.
- Taki czerwony to się z krwią kojarzy. Fuj - argumentuje 28-letni Karol z Bydgoszczy, prywatnie od lat wielbiciel gier wideo Manhunt i God of War. - Serio, jadłem właśnie.
Zdanie Karola podziela 33-letnia Olga z Płocka, która sama dobrze wie, jaką substancją fizjologiczną jest okres, ale nie jest pewna, czy od razu trzeba to wszystkim ujawniać.
- A zwłaszcza mężczyznom. Po co? - pyta subtelna Olga.
Karol i Olga nie są odosobnieni w swojej opinii. Co ciekawe, okazuje się, że nowy kolor Pantone budzi sceptycyzm nawet wśród najmłodszych.
Jak mówi 10-letnia Kasia, która jeszcze nie miesiączkuje, a za to ogląda dużo telewizji i kojarzy niejedną reklamę podpasek:
- Przecież okres jest niebieski.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty zostały zmyślone, ale ten kolor Pantone nie.