Fot. 123rf.com
Reklama.
"EIC Podsiadło: w dobrą stronę" - to hasło reklamowe, którym PKP promować będzie nową sieć połączeń. EIC Podsiadło zastąpi m.in. EIC Chrobrego, EIC Kościuszkę, EIC Modrzejewską i EIC Bolesława Prusa. Bo ich fani coraz rzadziej kupują bilety.
- Ostatni sold out na przestarzały skład EIC Lajkonik z Warszawy do Krakowa mieliśmy, kiedy Dawid Podsiadło grał w Krakowie, a na Warszawę zabrakło biletów - przyznaje rzecznik PKP Intercity. - Z analiz wynika, że bilety z "Podsiało" w nazwie sprzedają się znacznie lepiej i szybciej, więc idziemy z duchem czasu.
PKP twierdzi, że fani, dla których zabrakło biletów na Dawida Podsiadło w Warszawie, wręcz rzucą cię na EIC Podsiadło do Zebrzydowic lub Zakopanego. Celem spółki jest pobicie przez EIC Podsiadło rekordu prędkości sold-outu przeciętnego koncertu Dawida Podsiadło do 0,6 sekundy w 2022 roku.
PKP zamówiło już specjalny serwer, który obsłużyć ma sprzedaż w internecie. "Podsiadło 40K" wytrzymać ma nawet rozpoczęcie sprzedaży na EIC Podsiadło.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.