Fot. youtube.com/Usunięte Filmy Kruszwila
Reklama.
Właśnie tyle wydał podlaski Urząd Marszałkowski na współpracę z Markiem Kruszelem znanym jako Lord Kruszwil. Ponoć urzędnicy z Podlasia chcieli postawić na "nowoczesne technologie i popularne osobowości", więc za pośrednictwem Polsat Media AdTube postawili na youtubera.
Ich partnerem został 18-latek znany m.in. z takich produkcji jak "ZNISZCZYŁEM JAGUARA" czy "ZAPŁACIŁEM JEJ ZA PODERWANIE KARŁA", a także z zarzutów o nakłanianie 10-latka do czynności seksualnych.
W opublikowanym pierwotnie w maju 2019 i później usuniętym filmie promocyjnym Kruszwil określa Podlasie jak "trzeci świat", mówi, że panuje tam "bród, smród i ubóstwo". Pojawiają się tam też błyskotliwe żarty jak "he he, masz małego" czy poniższy dialog.
- Gdzie jesteśmy?
- Na Podlasiu.
- Chyba w dupie!
Podlascy urzędnicy tłumaczą się, że to był tylko projekt pilotażowy, ale nie byli zadowoleni z zasięgów i efektów promocyjnych. Co po pierwsze oznacza, że treść im przeszkadza, a po drugie, że promocyjnych patofilmików miało być więcej.
Podlasie kolejne 50 tysięcy złotych wyda więc w sensowniejszy sposób - kupując 5 tysięcy kebabów o 4 nad ranem.
To jest ASZdziennik, ale Kruszwil ani Podlasie nie zostali zmyśleni.
logo