Fot. 123rf.com
Reklama.
Sytuacji nie ułatwia fakt, że obsługuje m.in. fanjpedże pizzerii, sklepu sportowego, meblarni i producenta dużego AGD.
– Dostałam maila z adnotacją PILNE, że wszystkie posty na grudzień trzeba napisać od nowa, a całą kampanię bożonarodzeniową kasujemy – poinformowała nas Paulina. – Wszystko przez to, że nasi klienci chcą być młodzieżowi.
Szef Pauliny zdecydował, że wszystkie posty powinny angażować zarówno jesieniary, jak i i alternatywki. Marki chcą uniknąć kryzysu wywołanego pominięciem swoich nowych ważnych grup docelowych.
"Eluwina! Czy nasza drabina teleskopowa przegubowa to jesieniara, czy alternatywka? Jak sądzicie?" – pyta Paulina, bo obsługuje social media marketu budowlanego.
"Zapraszamy każdą jesieniarę i alternatywkę do naszych kawiarni! Na hasło "eluwina" ciasteczko gratis" - pisze na fanpejdżu kawiarni.
"Eluwina jesieniary, jakie lodóweczki do zabudowy polecacie dla typowych alternatywek?" - kombinuje Paulina w poście dla marki elektromarketów.
"Poznajcie Paulinę! To ona obsługuje naszego Facebooka i odpowiada na każde wasze "eluwina!". Jest typową jesieniarą, ale ma w sobie coś z alternatywki!" – pisze wreszcie ocieplający wizerunek firmy post na agencyjnym fanpejdżu, po którym nie będzie mogła spojrzeć w lustro do poniedziałku.
I pociesza się tylko, że nie musiała nazwać się dzbanem, jak rok temu.
To jest ASZdziennik, ale to chyba prawda.