Fot. 123rf.com
Reklama.
Sklepy internetowe wprowadziły właśnie możliwość wirtualnego bicia się z innymi klientami o przecenione towary. Jeśli w czasie Czarnego Piątku dwie osoby jednocześnie będą chciały dodać jakiś przedmiot do koszyka, witryna odeśle je od razu do minigry w typie Mortal Kombat.
Wcielając się w wirtualnych sklepowych wojowników, będzie można wyrywać sobie blender za pół ceny czy parę spodni -33% oraz popychać, bić, kopać, drapać i ciągnąć za włosy oponenta. Używać będzie można ciosów specjalnych jak To Moje! Uppercut, Hora Curka Combo Breaker czy Get Over Here And Give Me Back My Discounted Playstation 4 You Bastard.
Niektóre sklepy sprzężyły też swoją usługę z Facebookiem. Strona w takim przypadku zaciąga zdjęcia profilowe klientów, aby tratując się w biegu po flakonik Calvina Kleina za 60 zł można było triumfalnie spojrzeć drugiej osobie w twarz.
Są też pierwsze testy użycia w internetowych sklepach technologii VR, aby doświadczenie zakupowej szarpaniny było jeszcze pełniejsze.
To jest ASZdziennik. Wszystkie wydarzenia zostały zmyślone.