Miły gest Amazona. Zaprasza biznesmenów do siebie i dla odmiany nie chce ich pożreć
ASZdziennik
31 maja 2019, 10:31·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 31 maja 2019, 10:31
Widmo krąży nad polskim biznesem. Widmo biznesowej wycieczki po centrum logistycznym Amazona.
Reklama.
Amazon nie jest grzecznym chłopcem biznesu.
Nic dziwnego, że wielu przedsiębiorców zaproszenie na zwiedzanie wybranego z trzech polskich centrów logistycznych traktuje z rezerwą.
– A jeśli to pułapka? Ja mam żonę i dzieci – mówi nam jeden z przedsiębiorców z Krakowa.
– Ta, wejdę i już nigdy nie wyjdę... – dodaje właścicielka firmy spod Bydgoszczy.
Tymczasem Amazon niezrażony nęci ludzi biznesu ciekawą ofertą: zwiedzający zobaczą wszystko od kuchni, organizacji, najnowocześniejszą na świecie logistykę, cały proces od kliknięcia klienta przycisku kup po wysłanie opakowanej paczki do klienta. Mówi się, że mają być nawet roboty.
Dodatkową zachętą dla zwiedzających może być też know-how do wykorzystania w swojej firmie.
Jak się dowiadujemy, świadomy postrzegania przez lokalny biznes Amazon uspokaja, że liczba wchodzących biznesów będzie odpowiadać liczbie biznesów wychodzących.
Poza tym nieoficjanie wiadomo, że gdyby Amazon chciał coś lokalnym firmom zrobić, nie zapraszałby ich na wycieczki.
Tylko kupił od razu wraz z całą Europą.
To jest ASZdziennik dla wycieczek biznesowych po Amazonie. Chętni śmiałkowie mogą zapisać się na wycieczkę pod tym adresem .