Sukces producenta samochodów. Jedną grafiką przypomniał, że tu jest Polska
ASZdziennik
09 maja 2019, 13:29·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 09 maja 2019, 13:29
Pewna szwedzka marka samochodów chciała dobrze. Chciała być fajny w mediach społecznościowych, pochwalić się warunkami pracy w firmie i zebrać trochę lajków na Fejsie. Osiągnął o wiele więcej: przypomniała fanom motoryzacji, że tu jest Polska.
Reklama.
– Od teraz naszym pracownikom w regionie EMEA oferujemy sześć miesięcy płatnego urlopu rodzicielskiego, niezależnie od płci – czytamy w poście na polskiej stronie, do którego dołączono idylliczny obrazek ze świata, gdzie rodzina to mężczyzna, kobieta i ich mały synek za kierownicą.
To samo ogłoszenie na międzynarodowej stronie producenta jest nieco inne. Wskażecie chociaż trzy różnice?