
REKLAMA
Celebrytkom kilka tygodni temu poszło o to, która z nich promując różne marki kosmetyków bardziej troszczy się o zwierzęta. Jak się okazało, wszystkie bojowe wypowiedzi Rozenek w mediach i działa wytaczane przez Rusin na Fejsie poszły na marne. Bo tę wojnę wygrała Nosowska.
Piosenkarka wrzuciła na Instagrama film "Sklepik PATrz&KUP", nawiązujący do marki Pat&Rub należącej do Kingi Rusin.
– Jako że jestem już tydzień na diecie, postanowiłam wprowadzić na rynek serię swoich produktów - zapowiedziała Nosowska w filmie na Instagramie. – Oto poduszka "be quiet pillow".
Jedna strona podszuki Nosowskiej służyć ma do wizualizowania efektów diety, a druga - do wydawania w wyobraźni pieniędzy bogatych ludzi.
– Poduszki są znakomite, tylko trochę testowane na zwierzętach – zachęciła Nosowska, nawiązując do sporu o kosmetyki reklamowane przez Rozenek i Rusin oraz ich inne mniej i bardziej przyjazne środowisku decyzje.
Nosowska zdradza, że planuje też trzecią stronę: do rzucania klątwy na tych, którym nie życzymy dobrej figury.
To jest ASZdziennik. Wygrana Nosowskiej w sporze Rusin i Rozenek nie została zmyślona.