Sukces radiowej Trójki. Komentarzem o Senegalu pokazała, dlaczego już prawie nikt ich nie słucha
ASZdziennik
19 czerwca 2018, 17:19·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 19 czerwca 2018, 17:19
Radiowa Trójka chce być blisko ludzi, dlatego rozmawia ze słuchaczami. Nie inaczej było na chwilę przed pierwszym gwizdkiem w meczu Polski z Senegalem. Kibic zadzwonił do studia z żartobliwą prośbą, by Trójka ogłosiła, w jakich koszulkach grają nasi. I niestety, usłyszał odpowiedź.
Reklama.
Zaczęło się od prostego pytania, które miało być rozgrzewką przed pierwszym meczem Polaków w Rosji.
– Mamy w domu taki problem, bo za każdym razem ktoś pyta, w jakich koszulkach grają nasi – zażartował sobie słuchacz. – Czy Trójka mogłaby podać, po czym będzie można poznać Polaków?
Na pomoc swojego ulubionego radia nie musiał czekać długo.
- W tym przypadku będzie to proste - odparł zza mikrofonu prowadzący. – Naszych poznamy po kolorze skóry.
A wiecie, po czym poznać prowadzących z Trójki?
W tym przypadku będzie to proste.
Już nawet nie udają, że jest po co włączać to radio.