Fot. 123rf.com
REKLAMA
Marcelowi zaczął mulić net i zdobyta z trudem uwaga otoczenia powoli topnieje – dowiaduje się ASZdziennik.
– Dajemy mu trzy sekundy i jak czegoś nie wymyśli, to zmieniamy temat – stawia ultimatum jeden z uczestników zajścia. – Kaśce zależy na powrocie do debaty, czy crossover Ant-Mana i "Mrówki Z" byłby hitem, Michał od godziny subtelnie przekierowuję rozmowę na serial, który tylko on oglądał, a Paula z Anką chcą już zacząć śpiewać "Kolorowy Wiatr" z Pocahontas.
Goście nie dają wiary, że filmik Marcela był naprawdę super. Gdyby tak było, 30-latek byłby w Virgin Mobile, bo tam netu jest dużo i zawsze można zabłysnąć w towarzystwie super filmikiem. A to wszystko w prepaidzie Gigadaje za 25 zł na miesiąc albo w abonamencie za 29 zł.
– To na serio nie był kolejny film z mopsem przebranym za jednorożca, tam naprawdę było ich całe urocze stadko – twierdzi Marcel w desperackiej próbie utrzymania uwagi znajomych. – Każdy miał różowe ubranko, tęczową grzywę i brokatowe rogi - dodaje, lecz słucha już go tylko ten speszony gość, który nie zna tu nikogo oprócz gospodarzy.
Wszystko wskazuje na to, że Marcel całkowicie stracił wiarygodność i szacunek, a towarzyskie kółko zostanie rozwiązane. Zwłaszacza, że z nowego kręgu towarzyskiego w kuchni zaczęły dochodzić tajemnicze odgłosy uznania, admiracji i podziwu.
– Ej, chodźcie wszyscy, Marta pokazuje całe stado mopsów przebranych za jednorożce! Marta to wie, jak rozkręcić imprezę. Wpadniesz do nas za tydzień, Marta? Mówisz, że masz Virgin Mobile Gigadaje, Marta? Jesteś taka super, Marta!
To jest ASZdziennik dla Virgin Mobile.
Advertisement