Historyczny sukces sieci IKEA. Zmusiła 30-latka do płaczu jeszcze przed skręcaniem mebli

Fot. vimeo.com/245752301
Kolejnym milowym krokiem na polskim rynku meblarskim pochwalił się szwedzki koncern Ikea. Swoją nową reklamą firma zmusiła do płaczu 30-letniego mężczyznę z Warszawy, nim ten zdążył zabrać się za skręcanie swojej nowej szafki Pax - podała Ikea w komunikacie.

– Do hot dogów za złotówkę i toreb Frakta możemy dziś dodać kolejny symbol mocnej pozycji naszej sieci nad Wisłą - poinformował prezes firmy Jesper Brodin. – Dzięki nowej wzruszającej reklamie świątecznej o samotnej mamie, 30-letni Maciej z Warszawy zapłakał tak mocno, jakby trzecią godzinę montował te drzwi przesuwne z prowadnicami w szafce Pax.
Ikea w historycznym spocie pokazała, jak wygląda dzień matki samotnie wychowującej dziecko. I to, jak na Boże Narodzenie jej syn próbuje się jej odwdzięczyć. Specjaliści firmy są zgodni: policzki Macieja po raz ostatni były tak mokre od łez rok temu, kiedy musiał złamać złożoną rodzinie obietnicę, że "za godzinę będziemy cieszyć się nową komodą".

– Historia codziennych trudów samodzielnej opieki nad dzieckiem i relacji mamy z synem to jednak coś mocniejszego niż zgubienie tych trzech wkrętów zawiasowych – przyznaje Maciej. – Drzwiczki do dzisiaj się nam nie domykają, ale od dziś będą mi tylko przypominać, żeby częściej dzwonić do mamy.

Nowy wzruszający spot nie wszystkim jednak przypadł do gustu. Jak ustalił ASZdziennik, do Rady Etyki Mediów spłynęły już pierwsze skargi na bożonarodzeniowy spot.

Ikea miała bowiem tylko sprzedawać kredensy, regały i stoliki Lack, a w reklamie bez ogródek przypomniała klientom o losie samotnych rodziców.

To jest ASZdziennik, reklama Ikei nie została zmyślona.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...