
REKLAMA
– Jaki masz talent? – pyta Pepco biorące udział w reklamie aktorki.
Pyta na próżno, bo kobiety są zbyt zajęte krzątaniem się w kuchni i równym układaniem kocyków polarowych, by mieć czas na takie refleksje. Na szczęście szybko następuje zaskakujący zwrot akcji: z odsieczą przychodzą im mężczyźni i mądrym słowem ratują swoje niewiasty z opresji. Uwaga! Przygotujcie pudełko chusteczek!
– Próbowałam się nie rozpłakać – przyznaje po obejrzeniu filmu Marzena z Bydgoszczy. – Ale gdy Pepco przypomniało mi, że tak naprawdę mam talent do tego, by ładnie wyglądać i gotować na wigilię, coś we mnie pękło.
Wystarczyła minuta, by do Marzeny wreszcie dotarło, że nigdzie nie będzie jej tak dobrze jak w domu. Między mopem a prodiżem, przy mężu i dzieciach. Po raz ostatni tak bardzo wzruszyła się na spocie Ministerstwa Zdrowia, który ciepło przypomniał jej, że jest maszynką do rodzenia.
– Poczułam, że mężczyźni troszczą się o mnie nie tylko w Sejmie i na łamach "Do Rzeczy", ale także w domu o podczas codziennych zakupów – podkreśla Marzena. – To niezwykłe, że potrafią tak trafnie dostrzec moje potrzeby i docenić to, kim tak naprawdę jestem – dodaje, i dwukrotnie zapętla fragment, w którym jeden z mężczyzn wspomina, że jego żona ma talent do dekorowania.
Reklama, która jednym uświadomiła życiową rolę, dla innych jest jednak utrapieniem. Jak nieoficjalnie dowiedział się ASZdziennik, z emisji swoich tegorocznych spotów zrezygnowały już Allegro, Coca-Cola i Jacobs.
– Z badań na grupach fokusowych wynika, że po spocie Pepco nie da się już bardziej wzruszyć Polek – usłyszeliśmy w jednej z firm reklamowych.
To jest ASZdziennik. Wszystkie cytaty i wydarzenia zostały zmyślone.